Rotaract ja Interact

Rotaract on osa Rotaryn toimintaa. Se kokoaa 18 – 30 -vuotiaita nuoria verkostoitumaan, harjoittelemaan johtamis- ja yhteistyötaitojaan ja vaikuttamaan ympäristönsä hyvinvointiin omalla panoksellaan. Rotaractklubin ohjelmassa voi olla yritysvierailuja, yhteisöpalveluprojektien suunnittelua ja toteuttamista sekä verkostoitumistapaamisia paikkakunnalla, kansallisesti tai kansainvälisesti. Kansallisen ja maailmanlaajuisen verkoston kautta on mahdollisuus solmia elinikäisiä ystävyyssuhteita, niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti. Rotaractklubien jäsenet hoitavat ja hallinnoivat omaa klubiaan ja päättävät toiminnastaan itse. Klubin apuna on klubia sponsoroivat rotaryklubit.

Rotaractklubeja on yli 180 maassa ja jäseniä 11 000 klubissa yhteensä noin 250 000.  Suomessa rotaractklubeja on tällä hetkellä 8 ja toimintaa järjestetään erityisesti suuremmilla paikkakunnilla.

Lue lisää Rotaractista

Klubimme on yhdessä alueemme muiden klubien (Naantali, Raisio) kanssa perustamassa uutta Rotaractklubia. Jos siis toiminta Rotaractklubissa kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä Tiina Malkamo, puh. / WhatsApp +358 44 2900329 tai tiina.malkamo.rotary@gmail.com.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Interact toiminta on tarkoitettu 12-18-vuotiaille nuorille. Interact-toiminnassa nuoret pääsevät vaikuttamaan heille tärkeisiin asioihin vuosittain suunniteltujen ja toteutettavien projektien avulla. Kuten Rotaractklubilla, myös Interactklubilla on tukenaan oma Rotary-kummiklubi.

Interact-toimintaa järjestetään tällä hetkellä vain Oulussa, mutta jos toiminta kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä (yhteystiedot yllä), niin suunnitellaan yhdessä toimintaa myös omalle alueellemme.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Raision kirjasto | Raisio-huone
Eeronkuja 2
21200 Raisio

Aika:
Jokaisen kuukauden viimeinen maanantai klo 17.30.
Muuten tapaamme erilaisen tekemisen merkeissä tapahtumakalenterin mukaisesti.

Tarkista tapahtumista missä ja milloin tapaamme ja tule rohkeasti mukaan!