Tule mukaan

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa.

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin.

Ota yhteyttä

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Yhteydenottolomakkeella voit olla suoraan yhteydessä klubiin.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Seuraava kokous Sanginjoen koululla: Seuraava kokous on sitten 24.04.2024 klo 17, ja silloin vieraillaan avecina Sanginjoen koululla. Hankekordinaattori Riitta Johanna Laitinen kertoo meille, Sanginsuu-Lapinkangas-Sangijoki kulttuurimatkailu reitistä.Maaseudunsivistysliiton sivuilta voi hankeeseen tutustua enakkoon.Kahvi tarjoilu.

Aika:
Kokoukset joka toinen keskiviikko