Nagu Rotaryklubb gjorde idag 20.5.2019 en hedervärd insats i Nagu centrum för röjning av grönområdet mellan Skärgårdsvägen och lättrafikleden. Nagu Rotary har kommit överens med staden att vi sköter en del av området och själva gräsklippningen sköts av annan. Vi bidrog till att skräpet och stenarna kom bort för att underlätta sommarunderhållet. Bra fungerande projekt som kommer att fortsätta.

NRK Webmaster / Inguar

NRK samling för "orderuttag" utanför SEO 20.5.2019

NRK samling för ”orderuttag” utanför SEO 20.5.2019. Vi blev några tappra som deltog utrustade med gul väst, arbetshandskar, arbetsverktyg och sopsäckar. Uppdraget blev att röja området från Kyrkbackens skola bort till Naffu och Posten på ömse sidor om skärgårdsvägen

NRK Team på väg till startpunkten, Kyrkbackens skola

NRK naturvårdsteam på väg till startpunkten, Kyrkbackens skola

Debriefing efter välförrättad naturvårdsjobb

NRK naturvårdsteam kort debriefing efter välförrättad naturvårdsjobb

Nagu SEO bjöd på svalkande drycker efter vår genomförda arbetsprestation.

Nagu SEO bjöd på svalkande drycker efter vår arbetsinsats. Vi tackar för denna omtanke SEO!