Elokuu

Pe 26.8Syksyn kokouksien aloitus kahvila Rauhassa. Kesän kuulumiset. Vaihto-oppilaiden vierailu.

Syyskuu

Pe 2.9.Elinkeinoelämän historia on Mikkelissä. Johtaja Jarmo Luoma-aho, Suomen Elinkeinoelämän keskusarkisto (ELKA).
Pe 9.9.Työprojekteja ja niiden myötä matkoja Italiaan sekä Itävaltaan. Jukka Majuri.
Pe 16.9.Voimisteluseura Sirius. Annika Hytönen.
Pe 23.9.Kokemuksia Ristiinan rotaryklubin jäsenpidosta ja -hankinnasta. Sari Toijonen-Kunnari, Ristiinan rotary-klubi.
Pe 30.9.Autoilun ajankohtaiskatsaus. Autokaupan toimialajohtaja Ilkka Häkkänen, Etelä-Savon auto.

Lokakuu

Ke 5.10
IC kokous
Anttolan Yhtenäiskoulun 7. luokan oppilaiden vesitutkimuksen purku, jossa luokan oppilaat esittelevät tutkimuksensa tuloksia ja luennoillaan oppimaansa.
Pe 14.10Kuernöörin vieraili sekä syyskokous.
Ke 19.10
IC kokous
Kansanedustaja, ex ministeri Jari Lepän alustus aiheesta Maatalousyrittäjien ahdinko ja huoltovarmuuden merkitys osana kokonaismaanpuolustusta.
Pe 28.10Vierailu Tilespoint- yritykseen, Teollisuuskatu 11. Kari Jukarainen.

Marraskuu

Pe 4.11Britannia, brexit ja Boriksen perintö.  Kauppalehden Lontoon toimittaja Auli Valpola. Teams-esitys Lontoosta.
Pe 11.11Pohjois-Savon Elyn liikenne ja infran esittely.  Ari Vainion luokite-esitelmä.
Pe 18.11Mikä ihmeen agroekologinen symbioosi? Professori Juha Helenius, Ruralia-instituutti, Helsingin yliopisto.
Pe 25.11Puun lämpökäsittely ja Mikkelin rooli siinä. Markku Ranin.

Joulukuu

Pe 2.12Mitä ja miten kasvit viestivät ja puolustautuvat? Luonnonasiantuntija, FT Minna Kosonen. Etelä-Savon Ely-keskus.
Pe 9.12Yliopistojen kansainvälinen liikkuvuus Mikkelissä.  Matti Malinen, Mikkelin yliopistokeskus.
Ke 14.12
IC kokous
Klubien yhteinen ohjelmallinen pikkujoulu Teatteriravintola Ilossa.  Ilta tilaisuus avec.
Ke 21.12
IC kokous
Klubien perinteinen joulujuhla. Vastuuhenkilö Voitto Huotari.