Tammikuu

Pe 13.1Klubineuvottelu: Kevätkauden ohjelma, uudet ja vanhat esittäytyvät toisilleen, klubin muut ajankohtaiset asiat.
Ke 18.1
IC-kokous
Mikkelin Jukurit pudotuspeleissä: Toimitusjohtaja Antti Laakso.
Pe 27.1Vierailu Uutta Elämää -keskukseen (Raviradantie 8–10), jossa lounas klo 11.30 alkaen. Johtaja Ville Luukkanen esittelee keskusta.

Helmikuu

Pe 3.2Rotaryn tietojärjestelmät ja niiden käyttö: Pekka Intke
Pe 10.2Mikkelistä EU:n kriisinhallintatehtäviin Maliin:  Laura Kokko. (Esitys Teamsin kautta etänä.)
Pe 17.2Klubineuvottelu: Jäsentyytyväisyyskyselyn vastausten yhteenveto ja analysointi.
Ke 22.2
IC-kokous
Miksein toimintaa: Toim.joht. Timo Paakki Mikkelin kehitysyhtiö Oy.

Maaliskuu

Pe 10.3Maatalouden kiertotalous: Professori Juha Helenius Ruralia-instituutista.
Pe 17.3Ikäihmisen digitaitojen vahvistaminen: Rehtori Anne Havukainen Mikkelin kesäyliopistosta.
Pe 24.3Viestikeskus Lokin tilanne: Mikkelin museotoimen johtaja Matti Karttunen.
Pe 31.3Suomen Natoon liittyminen: eversti-luutnantti Kimmo Alesmaa.

Huhtikuu

Pe 14.4Klubineuvottelu: Tuleva presidentti kertoo suunnitelmistaan ja jäsenet toiveistaan.
Ke 19.4Piiri 1430 koulutustilaisuus Mikkelin molemmille klubeille: Kouluttajina piirikuvernööri Teijo Räsänen ja Lauri Muona. (Aika ja paikka selviää myöhemmin.)
Pe 21.4Eläinten salakuljetus: Claire Beastall. (Esitys on englanniksi).
Pe 28.4Sodan ja Rauhan keskus Muistin Memoriaali-palvelu. Olli-Pekka Leskinen.

Toukokuu

Pe 5.5Valokuva-ala ja kuinka eksyin sinne: Jenni Kosonen Kuva-Matista.
Pe12.5Lähtevät vaihto-oppilaat esittäytyvät.
Pe 19.5
Pe 26.5Kevätkokous.

Kesäkuu

Pe 2.6Sädetalo ja sairaalafyysikko: Ylifyysikko Jari Heikkinen Mikkelin keskussairaalasta.
Pe 9.6Luokite-esitelmä: Titta Saksa
Pe 16.6Luokite-esitelmä: Zahra Safaei
Pe 23.6Ei kokousta – Juhannus
Pe 30.6Käätyjen vaihto illalla Naisvuorella.