Ilo esitellä

1430 DG Pekka Intke 2021-2022

Rotaryn ydinsanoma, ”Palvelu itsekkyyden edelle”, on keskeinen lähtökohta minulle ja omalle toiminnalleni. Klubit ovat Rotarytoiminnan sydän ja ilman niiden aktiivista toimintaa, yhteisöllisyyttä ja jäsenistä huolehtimista sydän lakkaa pumppaamasta elinvoimaa toiminnan ylläpitämiselle.

Keskeistä on jäsenistä huolehtiminen sekä uusien jäsenten hankinta kaikkiin klubeihin. Kannustan siis klubeja rakentamaan tulevan kauden toimintaa siten, että nykyisten ja uusien jäsenten aktiivisuus osallistua klubikokouksiin, paikallisiin projekteihin, nuorisovaihtoon sekä piirin toimintaan säilyy ja edelleen kasvaa nykyisestä.

Uusien jäsenten hankinta on klubien elinehto. Tekemällä hyvää paikallisesti sekä näkymällä ihmisten keskuudessa lisätään ihmisten kiinnostusta osallistua järjestön toimintaan. Paikallinen näkyvyys ja kansainvälisen rotarytoiminnan aikaansaannoksista kertominen tuo uusia jäseniä. Olkaamme kaikki siis ylpeitä kuulumisestä hyväntekeväisyysjärjestöön ja samalla hyödyntäkäämme jäsenistömme luokitteiden mukaista asiantuntemusta eri aloilla.

Kokoontumistiedot

Paikka: