Ilo esitellä

MERI-OULUN ROTARYKLUBIN PROJEKTI VAMMAISTEN TYÖLLISTYMISEN EDISTAMISEKSI

Meri-Oulun rotaryklubi toteutti Rotarisäätiön apurahan turvin 2019–2020 vaikeasti työllistyvien vammaisten ja osatyökykyisten työllistymisen edistämiskampanjan. Klubi haastoi omat jäsenensä sekä muut Oulun ja silloisen rotarypiirin 1400 klubit edistämään vaikeasti työllistyvien nuorten kiinnittymistä työelämään Nuorten Ystävät ry:n klubitalojen sekä muiden työllisyyttä edistävien palveluiden avustamana.

Hankkeen toteuttamiseksi Rotaryklubin edustaja Marja Irjala yhdessä kokemusasiantuntijoiden kanssa toteutti esitelmäkiertueen piirin 20:ssa klubissa noin 15 eri paikkakunnalla. Kohteina olivat Lapin, Oulun ja Kainuun alueen rotaryklubit.

Kiertue jouduttiin keskeyttämään koronapandemian määrittämien kokoontumisrajoitusten takia maalikuussa 2020 mutta käynnistettiin uudelleen elokuussa. Kiertue päättyi 30.9.2020 esitelmätilaisuuteen Nivalan rotaryklubissa. Paikalla tilaisuuksissa oli yhteensä 307 kuulijaa. Kokemusasiantuntijoina oli mukana noin 20 eri tavoin vammaista tai osatyökykyistä nuorta eri paikkakunnilta.

Kokoontumistiedot

Paikka: