Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
12.08.2019

Hyvät rotarit,

Kesäkausi on ohi ja uusi rotaryvuosi on alkamassa.  Toivottavasti olette kaikki  voineet ladata akkunne ja nauttineet kesästä, joka ainakin ilmojen puolesta on ollut kohtalaisen miellyttävä (muutamaa hurjaa hellepäivää lukuunottamata).

Ensi maanantaina 12.8. klo 11.30 on ensimmäinen tämän vuoden viikkokokouksemme White Ladyssa, jossa kuulemme tämän päivän golf-turnauksesta ja sen jälkeen Lasse Molin ja allekirjoittanut kerromme enemmän Esmilan Japanin konserttikiertueesta ja sen yhteydessä tapahtuneista ystävyysklubimme jäsenten ja kunniajäsenemme Mitsuo Iguchin tapaamisista.  Tulkaa taas kaikki mukaan hienon klubimme kokoukseen, jossa voimme myös  vaihtaa kuulumisia kesältä ja päivittää maailman tilanne.

Tervetuloa maanantaina kokoukseen!

T.