Olemme osa piiriä 1420

Rotarypiirit

Suomessa on kuusi rotarypiiriä, joihin kuuluu Suomen lisäksi Viro. Jokaista piiriä johtaa piirikuvernööri.

Oman piirimme D1380 kuvernööri toimintavuotena 2018–2019 on DG Irmeli Viherluoto-Lindström Kauniainen-Grankulla Rotaryklubista.

Kuvernöörin tukena toimivat piirineuvosto, komiteat ja toimikunnat sekä piirin eri alueiden apulaiskuvernöörit. Klubit tekevät ehdotukset kuvernööreistä, ja piirin nimeämiskomitea valitsee ehdokkaista sopivimmaksi katsomansa kuvernöörin. Tuleva kuvernööri nimitetään Rotary Internationalin maailmankonferenssissa.

Piiri järjestää klubeille useita tapahtumia vuoden aikana. Niistä tärkein on tulevien klubipresidenttien ja klubivirkailijoiden koulutusseminaari (PETS).

Piirikokous järjestetään yleensä syksyisin ja juhlava piirikonferenssi keväisin.

Piirikuvernööri vierailee kaikissa piirinsä klubeissa toimivuotensa aikana. Apulaiskuvernöörit vierailevat oman alueensa klubeissa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena maanantaina:

Hotelli Haaga

Osoite: Nuijamiestentie 10,
Puh.: 09 5807877

Teams-linkki ja Teams tiedot:
Click here to join the meeting

Meeting ID: 335 938 359 183
Passcode: s6D5jL

Download Teams | Join on the web
Learn More | Meeting options

Aika:
Kuukauden ensimmäinen maanantai klo 11:30 ruokailu, esitelmä 12:15
Kuukauden kolmas maanantai klo 11:30 ruokailu, esitelmä 12:15
Poikkeamat on esitetty ohjelmassa.