Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
15.08.2022
12:00 - 18:00

Kuten aikaisemmin ilmoitettu järjestetään klubimme perinteinen golfkisa 15.8. Pickalassa Pickala Golfin Forest-kentällä. Alla tarkemmat yksityiskohdat:

Aika: 15.8.2022 – ensimmäinen lähtö klo 12.20 (3 lähtöä varattu)
Osoite: Golfkuja 5, Siuntio
Hinta: 60,00 €/pelaaja (Pickalan pelioikeudella 10,00 € ennakkovarausmaksu)

Sovimme keskenämme miltä tiiltä pelataan.

Kisaan toivotaan osallistuvan paitsi jäsenemme myös jäsenten golffaavat puolisot ja/tai lapset ja heidän puolisonsa sekä myös klubimme aikaisemmat jäsenet kuten Sirpa Ojala, Mats Bergström ja Kari Rantanen aveceineen. Kilpailuun klubin kiertopalkinnosta osallistuvat kuitenkin vain klubin jäsenet.

Ilmoittaudu minulle 15.7. mennessä ilmoittaen osallistujan/-vien nimet, klubisi sekä tasoituksesi.
Kilpailun palkinnot jaetaan kisan jälkeen yhdessä nautittavan klubiaterian yhteydessä.

Toivotan kaikki tervetulleiksi Pickalaan – nautitaan kisasta, hienosta ilmasta ja seurasta sekä uuden rotaryvuoden alkamisesta!

Olavi