Teksti Eila Parviainen:
Presidential Peace Conference London. 9.2. Perjantain illallisella jaettiin tunnustusta myös meidän piiriimme. Tarja Inovaara on Lahti-Wesijärvi rotaryklubin entinen presidentti, nykyisin jäsenenä RC Westminster West Lontoossa.
2.6.2022 juhlittiin kuningatarta juhlatulilla, joita sytettiin ympäri maailman niin kansainyhteisön maissa kuin muuallakin – samaan kellonaikaan, mutta aikavyöhykkeiden vuoksi tulia syttyi ympäri vuorokauden aina jossain päin maailmaa.
Niin syttyi Lahdessakin, kiitos Tarjan aktiivisuuden ja sitoutuneisuuden. Tuona sateisena ja koleana kesäkuun päivänä Tarja, Juha, Virpi ja Tero saivat tulen syttymään ja Niko todisti tilanteen kamerallaan.
Tästä osallisuudesta Tarjalle ojennettiin nyt Lontoossa arvokas tunnustus RI:n presidentti Gordon McInallyn kädestä.
Onnea Tarja ja kiitos esimerkillisyydestäsi! Rotary on isoja ja pieniä tekoja ympäri maailman.

Perjantains 16.2. Tarja tulee kokoukseemme esittelemään palkintoaan

Tarja Inovaaran Presidential Peace Conferenssissa jaettu muistaminen