Yhteiset projektit

Lahden alueen Joulupuu-projekti

Olemme keräysvastuussa lasten joululahjoista alueemme vähävairaisille perheille. Mukana ovat Lahden alueen kaikki Rotaryklubit, Lahden Nuorkauppakamari (aikaisempi pääjärjestäjä), Lahden seurakuntayhtymä sekä Lahden Diagonilaitos.

Joulupuu-keräys Rotarien vastuulla Lahdessa vuodesta 2019. Kuva kauppahallin keräyspisteestä.

Rotary-Day

Rotarypiirin 1390 Rotary Day on tapahtuma, jossa kerromme sekä Rotaryn että klubiemme toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstämme ja projekteistamme. Myymme tapahtumassa tuotteita, joilla rahoitamme palvelu- ja hyväntekeväisyystoimintaamme. Kesän 2019 Rotary Day oli lauantaina 17. elokuuta Tampereen Särkänniemessä. Lempäälän Ideaparkissa esittelimme toimintaamme keväällä 2023.

Rotarypiiri1390 lahjoitti kirjoja TAYS:n lastenosastolle vuonna 2019

Rotarypiiri 1390 tuki Rinkeby-team:iä 2022. Kuva Pajulahden pihalta teamin piirikonferenssin esittelystä.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kahvila Kariranta
Satamakatu 9
15140 Lahti.
Kokoukset ovat hybridikokouksia, linkki on tapahtumissa tai kysy
nikoniemi@hotmail.com

Aika:
Kokoontuminen perjantaisin aamiaisen merkeissä klo 7:00-8:00. Linkki aukeaa klo 7:00,
kokous 7:15-8:00.

Ei tapahtumia