Keitä olemme

Kallaveden Rotaryklubi on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton yleishyödyllinen harrastejärjestö. Kokoonnumme päivälliskokoukseen torstaisin tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme.   Tervetuloa tutustumaan toimintaamme, ota yhteyttä esim. kallaveden.rotary@gmail.com

Tuemme ja autamme nuoria kansainvälistymään, osallistumme nuorisovaihtoon helpottamalla kuopiolaisia nuoria pääsemään Rotaryjärjestön erilaisiin vaihto-ohjelmiin ja tarjoamalla ulkomaisille nuorille vastavuoroisesti ylläpidon Kuopiossa.

Osallistumme Rotarypiirimme kansainväliseen Jalka jalattomalle projektiin Intiassa. Tuemme myös osaltamme Rotaryjärjestöjen humanitaarisia projekteja mm. sodan uhreja Euroopassa, autamme paikkakunnallamme mm. ukrainalaisia sekä edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Kuopio-Kallavesi Rotaryklubin esite

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Käskynkkä
Soikkokuja 12
70780 Kuopio

Aika:
Torstai klo 17-18, ruokailu 16-17, aulaparlamentti klo 16 alkaen.
Thursday from 5 PM to 6 PM, dinner in the restaurant at 4 PM.

Pyrimme järjestämään vierailuja yrityksiin (torstaisin) noin klo 16.30 ellei toisin ilmoiteta.
Thursdays we try to organize visits to the companies of the Kuopio area.

Ei tapahtumia.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa