Mitä teemme

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Rotaryklubimme kokoontuu viikoittain tai vierailemme kiinnostavissa kohteissa (yrityksissä ja yhteisöissä). Toteutamme palveluprojekteja ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Saamme viikkokokouksissamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä. Koulutamme jäseniämme eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan.

Kuopiossa tarjoamme Saattoapua sitä kaipaaville vainajien läheisille. Useissa siunaustilaisuuksissa sukulaisten ja läheisten määrä on karsiutunut vuosien varrella, joten kantajia ei välttämättä löydy ilman ulkopuolisten apua. Tässä tarjoamme apua kohtuullista korvausta vastaan, tarvittaessa järjestämme puuttuvat kantajat (1-6). Tarkempia tietoja saat hautaustoimistoista tai puh. 0440 647 610 /Markku.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Kuopio-Kallavesi Rotaryklubin esite

Kokoontumistiedot

Paikka:
Ravintola Käskynkkä
Soikkokuja 12
70780 Kuopio

Aika:
Torstai klo 17-18, ruokailu 16-17, aulaparlamentti klo 16 alkaen.
Thursday from 5 PM to 6 PM, dinner in the restaurant at 4 PM.

Pyrimme järjestämään vierailuja yrityksiin (torstaisin) noin klo 16.30 ellei toisin ilmoiteta.
Thursdays we try to organize visits to the companies of the Kuopio area.

Ei tapahtumia.