Kokemäen rotaryklubi

Kokemäen rotaryklubin jäsenistö koostuu eri ammattiryhmiä edustavista ja eri-ikäisistä henkilöistä.
Rotary toteuttaa toimissaan humanitääristä palvelua sekä kotimaassa että maailmanlaajuisesti.
Kokemäen rotaryklubi on perustettu 20.12.1965 ja kummiklubimme on Harjavallan rotaryklubi.

Viikkokokoukset

Klubi kokoontuu tiistaisin kello 17:30 Kokemäen Seuratalolla, Seuratalonrinne 7, 32800 Kokemäki.
Tunnin kestävässä viikkokokouksessa nautitaan päivällinen, käydään läpi rotarien ajankohtaiset asiat ja kuunnellaan kunkin jäsenen vuorollaan valmistelema luokite-esitelmä.

Yritysvierailut

Teemme yritysvierailuja Kokemäen ja lähialueiden yrityksiin.

Klubin perinteiset tapahtumat

Perinteisiä ja toistuvia klubitapahtumia ovat vuosijuhla, vaihtokokous, aamusauna, kynttilöiden sytytys itsenäisyyspäivänä sankarihaudoille, naapurikuntien klubien kanssa järjestettävät Intercity-kokoukset sekä palveluprojektit ja matkat.

Nuorisovaihto

Rotarien yksi näkyvimmistä ohjelmista on nuorisovaihto.
Rotaryn nuorisovaihto-ohjelma on turvallinen ja edullinen.
Nuorisovaihdon tuloksena syntyy usein vuosikausia kestäviä kansainvälisiä ystävyyssuhteita.
Rotaryn kautta voit päästä  kesävaihtoon, leirivaihtoon tai vuosivaihtoon.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kokemäen Seuratalo
Seuratalonrinne 7
32800 KOKEMÄKI

Aika:
Tiistaisin klo 17.30

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa