RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

HUOM. Lisää alasivu/linkki klubin järjestämään RYLA-toimintaan, jos klubi järjestää RYLA-koulutusta. Voit kirjoittaa tekstin myös tälle sivulle, mutta käytä silloin väliotsikoita ja kuvia.

RYLA (Rotary Youth Leadership Awards)

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 1430-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Tutustu RYLA-toimintaan täältä (linkki klubin ja/tai piirin RYLA-sivulle, jos klubi/piiri järjestää RYLA-koulutuksia)

Kokoontumistiedot

Paikka: