Pietarsaari-Mässkär rotaryklubi järjestää rotarypiirimme (D1385) tämän kesän nuorisovaihdon kesäleirin 16. – 29.7.2023. Meriluontoaiheinen Sea, Sail and Nature -kesäleiri koostuu 16. – 21.7. olevasta perhejaksosta sekä perhejakson jälkeisestä leiriosuudesta Pietarsaaressa, ja siihen osallistuu noin 20 ulkomailta saapuvaa 15 – 18-vuotiasta nuorta.

Kauhajoen Rotaryklubi isännöi neljää tämän kesän leirin kansainvälistä osallistujaaajalla su 16. – pe 21.7.2023.

Isäntäperheenä toimiminen on ihana ja arkea rikastuttava kokemus niin aikuisille kuin perheen lapsillekin. Se tarjoaa tilaisuuden luoda ystävyyssuhteen ulkomaiseen nuoreen, tutustua vaihto-oppilaan kulttuuriin ja harjoittaa kielitaitoa. Ulkomailta saapuvalle nuorelle perhejakso tarjoaa mahdollisuuden tutustua suomalaiseen kulttuuriin, tapoihin ja kauniiseen luontoomme.

Piertarsaari-Mässkärin järjestämän leirin lisätiedot (englanniksi): https://rotary.fi/pietarsaari/ajankohtaiset/sea-sail-and-nature-16-29-7-2023-summercamp-2023/

Translate »