Keitä olemme?

Jäsenten oma intranet-sivusto -> ROTARYKAUHAJOKI.NET

facebook.com/Kauhajoen.Rotaryklubi
instagram.com/kauhajoen_rotaryklubi

Oletko kiinnostunut Rotarytoiminnasta – Interested in Rotary? Click here for more information!

Rotary on eettisellä pohjalla toimiva kansainvälinen palvelujärjestö. Kauhajoen Rotaryklubi on perustettu 1955, ja on osa kansainvälistä Rotary-organisaatiota. Klubi kokoaa yhteen vaikuttajia, jotka toiminnallaan tekevät hyvää paikkakuntansa hyödyksi.

Itsenäisyyspäivän Gaalan kuvia ja videoita

Kauhajoen Rotaryklubin saamia tunnustuksia!

Kauhajoki on noin 14 000 asukkaan kaupunki Etelä-Pohjanmaalla. Rotary-klubimme kokoontuu torstaisin hotelli-ravintola Krouvissa klo 18-19. Nettikokouksina täällä (klikkaa). Kauhajoen Rotaryklubi on erityisen aktiivinen nuorisovaihto-asioissa ja teemme yhteistyötä paikallisten koulujen ja yritysten kanssa.

Keitä olemme?

PERUSTIETOA ROTARYSTA: tietolähteitä

Kauhajoki on noin 14 000 asukkaan kaupunki Etelä-Pohjanmaalla. Rotary-klubimme kokoontuu torstaisin hotelli-ravintola Krouvissa klo 18-19.  Nettikokouksina täällä (klikkaa). Kauhajoen Rotaryklubi on erityisen aktiivinen nuorisovaihto-asioissa ja teemme yhteistyötä paikallisten koulujen ja yritysten kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kauhajoen Krouvi
Topeeka 30,
61800 Kauhajoki
krouvi.fi

Nettikokoukset:
rotary.fi/kauhajoki/nettikokoukset

Aika:
Torstaisin klo 17.45-19.00

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa

Translate »