Kauhajoen Rotaryklubin ESIOLYMPIALAISET pidettiin torstaina 23.7.2020  Virpi ja Rauno Lehtisen hienolla kartanolla.

Kiitos Virpille ja Raunolle kaikille muillekin järjestäjille ja mukana olleille.

Klubin presidentti Tuomas Koivuniemi ja sihteeri Helena Panula toivat klubin kukkaset talon emännälle ja isännälle.

Tästä klikattavissa Rauno Välimäen ja Hanna ja Jani Vesalan ottamia kuvia kisailuista.

Esiolympialaiset ovat tärkeä klubimme sisäinen tapahtuma, jonka perusteella valitaan edustajat klubien välisiin Olympialaisiin 20.8.2020 klo 17 alkaen Kauhajoen Erähovilla.
Varsinaiset Olympialaiset järjestämme sitten yhdessä 20.8.2020 Sotkan Erähovilla.
Mukaan on kutsuttu seuraavat Rotaryklubit: Ilmajoki, Jalasjärvi, Jurva, Kurikka, Kauhajoki ja Kauhajoki-Aro.
Translate »