Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

•  Toimintavuonna 2018-2019 Kauhajoen Rotaryklubi ry teki kaksi huomattavaa avustusta Kauhajokiselle opetukselle. Lahjoitusten rahoitus oli yhteistyössä Pohjanmaan piirin kanssa. Toinen lahjoitus oli Kauhajoen koulukeskuksen erityisopetukselle. Koulukeskukselle menevä lahjoitus painottui tieto- ja viestintäteknologian tukemiseen erityistuen tarpeessa olevien oppilaiden oppimisessa. Toinen lahjoitus kohdentui Aron koulun esiopetuksen pienryhmän käyttöön. Esiopetuksen erityisen tuen oppilaiden välineistössä keskityttiin musiikin ja rytmin välineisiin, rauhoittumisen keinoihin, sekä kohdennettuihin oppimistavotteisiin (mm. hienomotoriikka erityisen tuen näkökulmasta). Molemmissa kohteissa lahjoitukset otettiin avosylin vastaan, ja ostetut välineistöt pääsivät heti ahkeraan käyttöön.

• Nettisivujen päivittyessä tulemme kertomaan enemmän myös Rotaryklubimme yhteistyöstä partiolaisten kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka: