Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
24.08.2021

Kutsu Leidien ja Herrasmiesten Rotarykisaan

Tänä vuonna Karis-Karjaan rotaryklubi järjestää tämän jokavuotisen kisan tiistaina 24. elokuuta, Raaseporin Fiskarsin idyllisessä kylässä. Tapahtumaan ovat myös puolisot ja lapset tervetulleita. He voivat halutessaan osallistua kisaan.

Kilpailun aikataulu
Aloitamme kokoontumisella kylän suurella pysäköintialueella, osoitteessa Peltorivi / Åkerraden, 10470 FISKARS klo 17.00. Siellä kunkin klubin kisailijat saavat tarkemmat ohjeet. Muut voivat tutustua kylään omatoimisesti. Useimmat liikkeet sulkeutuvat kuitenkin jo klo 17.00, joten jos haluaa tehdä ostoksia esim. Fiskars Shopissa, on paikalle tultava aikaisemmin.

Kisan suorittamiseen kuluu n. 1-1,5 tuntia. Ottakaa mukaan ulkoiluun sopivat vaatteet. Urheiluvarusteita, kuten piikkareita ei tarvita!

Tämän jälkeen kokoonnumme yhteiselle iltapalalle ravintola Kuparipajaan. Tarjolla on runsas toast skagen tai vegeversio 15€ ja lapset 10€. Hintaan sisältyy vesi ja kahvi tai tee, joka tarjoillaan ruokailun jälkeen. Muut ruokajuomat voi tilata erikseen. Ruokailuun ja palkintojen jakoon kuluu n. 2 tuntia, riippuen osanottajamäärästä.

Palkinto voittajatiimille
Kiertopalkintona on sama komea auton alumiinivanne, jota ei ole vielä nähty läntisimmän Uudenmaan klubien seinillä. Lisäksi kolme parasta yksilösuorittajaa saa yllätyspalkinnon ja se klubi, jolla on eniten osallistujia mukaan lukien lapset, saa myös erityispalkinnon.

Toivomme näkevämme mahdollisimman monta kisaamassa kanssamme
Toivomme runsasta osanottoa. Varsinkin Hanko, Tammisaari ja myös Karjaa ovat olleet viime vuosina heikosti edustettuina. Lohjan-Nummelan-Vihdin ja Karkkilan alueen klubit ovat olleet aktiivisia. Nyt me Karjaalaiset haluamme yllättää Teidät näyttämällä parhaat puolemme positiivisessa ja rakentavassa hengessä Fiskarin uniikissa miljöössä!

Tulkaa kaikki joukolla mukaan tähän leikkimieliseen, mutta toisaalta vakavaan kisaan. Opimme tuntemaan toisiamme ja kehitämme samalla rotarihenkeä ja rotarien perhekeskeisyyttä!

Sitovat ilmoittautumiset ruokavalintoineen mahdollsimman nopeasti mutta viimeistään elokuun 17. päivään mennessä rotarykaris(at)gmail.com

Ystävällisin mutta hyvin haastavin terveisin,

Mikko Sievänen
Presidentti