Rotariratas pyörähti jälleen kerran, kun presidentti Eija Mattila luovutti vitjat Jussi Autereelle ravintola Harlekiinissa 18.6.2020. Vuonna 1949 perustetun klubin historiassa Jussi on jo ketjun 71. lenkki.

Presidentti Eija Mattila luovuttaa käädyt Jussi Autereelle.

Kautensa päättävä presidentti Eija kiitti klubin jäseniä siitä, että on klubiveljien ja -siskojen ansiosta halunnut sitoutua 100 prosenttisesti rotariaatteeseen ja -toimintaan. Eija kiitti myös hallitusta sen vahvasta tuesta. Hän nosti esiin muutaman asian viime kuvernöörikirjeestä, pohti rotarien arvojen toteutumista klubin toiminnassa ja omassa presidentin toiminnassaan ja myös neljän kysymyksen vaikutuksia rotarina toimimiseen. Näillä ajatuksilla Eija toivotti paljon onnea tulevalle, vastuuntuntoiselle ja leveäharteiselle Jussi Autereelle ja hänen presidenttikaudelleen.