Klubin hallitus voi kutsua kunniajäseneksi henkilöitä, jotka ovat erityisen ansiokkaasti edistäneet rotaryn ihanteita tai sellaisia henkilöitä, joiden todetaan rotaryn ystävinä jatkuvasti tukeneen rotaryn toimintaa ja tavoitetta. Kunniajäsenyys on korkein kunnianosoitus, jonka klubi voi antaa.

Hallitus kutsui pitkäaikaiset jäsenet Eero Heinonsalo ja Tapio Turunen klubin kunniajäseniksi. Uudet kunniajäsenemme kutsuttiin klubiin peräkkäisinä vuosina, Eero 1976 ja Tapio 1977. He olivat klubipresidenttejä niin ikään peräkkäisinä vuosina, Eero 1986-87 ja Tapio 1987-88. Eero onkin nykyisten past presidenttien seniori, klubilla on ollut 33 presidenttiä hänen jälkeensä!

Alla olevassa kuvassa Tapio kotonaan klubipresidentti Eija Mattilan toimittaman viirin kanssa.