Ajankohta: Tiistai 27.8.2024 klo 11 – 15.
Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen tervovesa@outlook.com tai puhelin 040 7007114 viimeistään maanantaina 26.8.2024. Tavoitteena on noin viiden henkilön iskujoukko, joka lähes täyttyi viime tiistain 20.7 lounaskokouksessa. 2-3 henkilöä mahtuu vielä mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Varustus: Säänmukainen henkilökohtainen varustus, pitkävartiset kumisaappaat, työkäsineet, kahluuhousut, jos on sekä soralapio ja huomioliivit, omat eväät ja reipas talkoomieli.
Osoite, kuljetukset ja pysäköinti: Kohteen osoite on Vantalantie 70, Nurmijärvi.
Kohteessa on sininen omakotitalo, jossa aidan eteen pyritään saamaan autot parkkiin. Ajoaika on noin 15 minuuttia.
Kuljetukset omin ajoneuvoin ja kimppakyydein, joista sovitaan ilmoittautumisten perusteella.
Muut asiat: Osakaskunta tarjonnee mahdollisesti makkarat jotka talon isäntä on luvannut grillata meille. Pihalta löytyy ulkohuussi.
Tervetuloa
Hyvinkään Rotaryklubin Vantaajoki-vastaava Vesa Tervo