Rotareille on varattu saunavuorot Veteraanitalolta keskiviikkoina lokakuussa ja marraskuussa ja vielä 12. joulukuuta. Vuorot alkavat klo 18.30. Kylpyaikaa on pari tuntia. Jokainen vuorollaan pääsee huolehtimaan tarjoilusta. Vuoro maksaa 75 euroa, vuoroja on syksylle 10 kpl eli kustannus kaikkiaan 750 euroa. Mitä enemmän tulee kylpijöitä sitä edullisemmaksi tulee miestä myöten. Perinteinen ohjelma on, että saunotaan, uidaan, saunotaan ja kahvitellaan. Koko ajan parannetaan maailmaa. Joka kerta ei tarvitse käydä. Riittää kun maksaa. Eikö ole reilua? Saunakäynnistä saa paikkauksen ja hyvän mielen. Puhtaaksi tulee suu sekä selkä. Uusia seuralaisia sopii tulla. Saunan takana on tilaa ja usein lauteillakin.