Hyvinkään Rotaryklubit ovat mukana kansainvälisessä nuorisovaihto-ohjelmassa, joka on tarkoitettu 15-18 vuotiaille omatoimisille nuorille. Klubimme on vuosien mittaan lähettänyt 17 ja Hyvinkäälle on kauttamme tullut sama määrä nuoria vuosivaihtoon. Lisäksi olemme lähettäneet ja vastaanottaneet lukuisan määrän kesävaihtareita. Tällä hetkellä Hyvinkäällä on vuottaan viettämässä yksi nuori USA:sta ja hyvinkääläinen nuori vastavuoroisesti USA:ssa.

On taas aika hakea Rotary-nuorisovaihtoon. Hyvinkään Rotaryklubit lähettävät yhden nuoren vuosivaihtoon, 1-5 nuorta kesävaihtoon sekä 1-5 nuorta leirivaihtoon. Kaiken tarvittavan tiedon kummastakin vaihtomuodosta löydät sivustolta.

Vapaamuotoiset hakemukset: juhani.nordlund@live.fi 16.9.2018 mennessä. Hakijat haastatellaan lokakuun alussa, tarkka aikataulu ilmoitetaan suoraan hakijoille. Teemme päätöksen matkaan lähtijöistä lokakuun aikana ja Rotary-piiri 1420 hyväksyy ratkaisun vuoden loppuun mennessä.

Kuvassa viirien luovutuksessa klubipresidentti Juhani Skyttä, nuorisovaihtoasiamies Juhani Nordlund, Kanadasta palannut Konsta ja USA:sta saapunut Angeline.