Klubimme kevään ohjelmakorttiin suunnitellut Vantaanjoki-talkoot pidettiin tiistaina 19.5.2020. Talkookohde oli Vantaanjoen latvapurossa, Hausjärvellä. Iltapäivän kolmen tunnin rupeamaan osallistui  klubimme kolmen rotaryn iskujoukko vahvennettuna Hausjärvi-Riihimäki klubin kahdella Markulla. Rakensimme kohteella työskentelevien Virhon EU-Leader- hankkeen kautta palkatun kuuden henkilön kanssa yhden kutusoraikon taimenille.  Reippaassa talkoohengessä ja sopivan viileässä työkelissä toteutunut aktiiviliikunta toi hyvän mielen meille kaikille ja jätti muistijäljen myös lihaksiin.

Hausjarvi-Riihimäki klubin Markut Juhola ja Rintala sekä Hyvinkää klubin Eija Mattila, Jussi Autere (etätöissä) ja Vesa Tervo (Vantaanjoki-vastaava)

Jatkanemme syksyllä arkipäivänä samalla toimintatavalla Virhon määrittämällä kohteella tai rotareille räätälöidyillä talkoilla viikonloppuna.