Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin 2024-2025 presidentti  Stephanie Urchick on toinen nainen Rotaryn historiassa RI:n presidenttinä.

Stephanie Urchick on asettanut tavoitteet hänen kaudellaan Rotaryn mukautumisen jatkuvan muutoksen maailmaan sekä jatkamaan rauhantyön tärkeää työtä maailman laajuisesti.

Jotta Rotary pysyy ajassa on kiinnostava jäsenille ja muille on varmisettava, että heille, joiden sydän sykkiin palvelutyölle ja yhteisöllisyydelle on aikaa ja paikka näitä totetuttaa.
Urchick  painottaa, että klubien tuli tarkastella heidän vahvuuksiaan ja heikkouksiaan ja näin kannustaa klubia ja heidän jäseniä pohtimaan uusia tapoja tavata ja toteuttaa palvelutyötä sekä kannustaa klubeja ,monimuotoisuuteen myös tulevaisuudessa.

“Embracing different viewpoints and creating peaceful, welcoming, and inclusive societies is at the heart of Rotary’s work,” said Urchick. “As president, I will work with clubs to prioritize advancing peace by helping to create the conditions for stable and resilient societies in which people can thrive.”

Rauhantyö on yksi hänen fokuksista nyt alkaneella kaudella ja vauhdittaakseen tätä työtä Stephanie Urchick emännöi uuden Rotary rauhan keskuksen avaamista yhteistyössä Bahçeşehir yliopiston kanssa Turkin Istanbulissa helmikussa 2025.

Polio poistaminen maapallolta on edelleen yksi vahvoista kauden teemoista myös Stepanie Urchickillä.

Hämeenlinna-Verkatehdas Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Olemme aktiivisesti mukana nuorisovaihdossa sekä paikallisissa ikäihmisiin ja nuorisoon kohdistuvissa palveluprojekteissa.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Cafe Laurell
Sibeliuksenkatu 7
13100 Hämeenlinna

Aika:
Parillisina keskiviikkoina klo 08.00-09.00
Iltakokouksien (klo17-18 )paikka ilmoitetaan kalenterissa

Tarkista Hämeenlinnanseudun klubien tapahtumakalenterista kokousajat ja paikat.