Tohkan vitjanvaihtajaiset vietettiin torstaina 8. heinäkuuta Tehtaankentän Paviljongissa runsaan neljänkymmenen veljen ja tohkattaren voimin. Vitjat sai kaulaansa heinäkuun alussa kauden 2021-2022 presidenttinä aloittanut Hannu ”Edu” Nieminen, ja past-presidentiksi uutta presidenttinä tukemaan siirtyi Pertti Kokkonen.

Kautensa viimeisenä tekona Kokkonen palkitsi Risto Kuparisen aktiivisen veljen Dionysos-patsaalla. Kauden 2019-2020 presidenttiä Marko Erolaa muistettiin Paul Harris Fellow -mitalilla. Äskettäin edesmenneen Tohkan perustaja- ja kunniajäsenen Toivo Nordbergin muistoa kunnioitettiin hiljaisella hetkellä.

Mallaspitojen loihtiman juhlaillallisen ja täydeltä terältä paistaneen auringon lisäksi loistivat illan esiintyjät. Laulaja Kati Huvi esitti ikivihreitä iskelmiä Juhani ”Iso J” Fredriksonin säestämänä, minkä jälkeen irti pääsi klubin oma kvartetti The Four Sounds. Aina yhtä sympaattisen nelikon bravuurin Down by the riverside lisäksi erityisen ilahduttavaa kuultavaa oli Lauluja lavan alta -sarjasta laulettu Tohkan muotoisen pilven alla, jonka Tohka-veljeyttä juhlivat sanat olivat Arto Elon käsialaa.

The Four Sounds

The Fours Sounds vauhdissa vitjanvaihtajaisissa, vasemmalta oikealle: presidentti 2021-22 Edu Nieminen, past-presidentti Pertti Kokkonen, Arto Elo ja Jorma Kirjavainen.