Mitä teemme

Rotaryklubimme kokoontuu joka perjantai viikkokokoukseen juhlapyhiä ja heinäkuuta lukuunottamatta. Viikkokokouksissa saamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä, joko rotarien itsensä tai heidän kutsumiensa vieraiden pitäminä. Viikkokokouksissa rotarit sivistyvät ja verkostuivat. Viikkokokouksien lisäksi kokoonnumme kaksi kertaa vuodesta klubineuvotteluun, jossa suunnittelemme toimintaa. Teemme retkiä – äskettäin muun muassa eduskuntaan ja Hämeen kivikirkkoihin – ja kolmesti vuodessa juhlimme yhdessä.

Yhdessäolon lisäksi palvelemme eli toimimme hyvän edistämiseksi rotaryliikkeen periaatteiden mukaisesti. Toteutamme omia palveluprojekteja sekä tuemme kansainvälisiä humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin ja tarttua toimeen muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Rotarit kouluttavat jäseniään eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehittävät heidän eettistä johtajuuttaan. Rotarien monissa kansainvälisissä harrastusryhmissä voi verkostoitua oman harrastuksen jakavien kanssa.

Kuuluisia rotareita löydät esimerkiksi täältä.

Kokoontumistiedot

Paikka: