Koska klubin vitjanvaihtajaiset jouduttiin perumaan koronapandemian vuoksi, presidentin vitjat vaihtuivat poikkeuksellisesti hallituksen ensimmäisessä Waltikassa perjantaina 28.8.2020.

Vitjanvaihto 2020

Enpäs tartukaan ojennettuun kämmeneen, tuumi kauden 2020 presidentti Pertti Kokkonen ja tervehti past-presidentti Marko Erolaa kyynärpäällä.

Past-presidentti valitsi vuoden Rotariksi klubin hienon CMI-projektin ideanikkarin ja pääjärjestäjän Arto Elon. Elo sai vuodeksi haltuunsa Kreikan mytologian viinin, näyttämötaiteen, päihtyneen hurmion ja hedelmällisyyden jumalaa Dionysosta esittävän patsaan ja ainutlaatuisen arvokkaan kuljetuslaatikon.

Vuoden rotari Arto Elo ja Dionysos-patsas.

Hallitus päätti, että klubi yrittää kokoontua ensimmäiseen viikkokokoukseen Waltikassa perjantaina 4.9. normaalia suuremmassa kokoustilassa, jossa voidaan pitää turvavälejä.