Kartta latautuu...

16.06.2022

Tapahtumapaikka
-

Upea rotaryvuosi 2021-2022 päättyy perinteiseen kesäretkeen 16.6. klo 17.00 alkaen.

Tällä kertaa suuntaamme Paraisille. Ohjelmassa on ensin tutustuminen ainutlaatuiseen taidegalleria Art Bankiin jonka jälkeen ilta jatkuu kadun toisella puolella Jazz Cafe Axossa rennosti kevyen iltapalan merkeissä. Juhlavuutta iltaan tuo virallinen presidentin käätyjen vaihto Seijalta Juhalle. Ja kuten paikan nimi antaa ymmärtää, musiikkia on luvassa..

Kesäretken taide-elämyksen ja kesämaljat tarjoaa klubi. Iltapalan hinta on 25,-/hlö joka maksetaan suoraan illan päätteeksi Cafe Axoon.

Järjestämme  yhteiskuljetuksen Turusta, mikäli riittävä määrä osallistujia kuljetukseen olisi tulossa. Kuljetuksen hinta on 15,-/hlö menopaluu.
Ilmoittautumiset retkeen 10.6. mennessä  tästä linkistä – kerrothan samalla kiinnostuksen yhteiskuljetukseen.

Lämpimästi tervetuloa!