Tervetuloa tututumaan Tammer Novan uusiin verkkosivuihin. Verkkosivutyömme on vielä kesken, mutta näihän se on aina uusien sivujen kanssa. Nämä ovat projekteja, jotka eivät valmistu niin kauan kuin klubissa on elämää.

Ja Tammer Novassahan riittää elävää toimintaa. Tätä kirjoitettaessa Nuoret naiset -ilta on pian edessä ja saamme  jälleen kerran juhlistaa Nuoret naiset johtamisurille -kurssin perinteistä päätösjuhlaa arvokkaassa Finlaysonin palatsissa. Vaihto-oppilaamme Chiara viettää viimeisiä kuukausiaan Suomessa ja kesävaihto-oppilaamme Emily valmistautuu tulevaan seikkailuunsa Saksassa. Jokainen heistä on uudessa tilanteessa. Ja jokainen heistä on rohkea ja oppimishaluinen nuori nainen.

Nämä sivut ajankohtaisosioineen ovat erinomainen paikka kertoa jäseistölle tulevista tapahtumista ja suunnitelmista ja miksei muillekin sivuillamme vieraileville. Tiedon välittyminen on tärkeää, toivottavasti näistä sivuista muodostuu uusi, toimiva ja ennen kaikkea kiinnostava ja informatiivinen väline klubillemme. Kaikkea tietoa ei ole tarkoitus tuoda julkiseksi näillä sivuilla. Tärkein kanavamme on klubin jäsenen osallistuminen viikkokokouksiin ja tapahtumiin sekä jokaisen sähköpostiin viikottain saapuva viikkomuistiomme. Tämän lisäksi, ja hallituksen työn näkyväksi tekemisen vahvistamiseksi, päätimme viime hallituksen kokouksessa koota hallituksen päätöspöytäkirjoista kansion. Viikkokokouksiin osallistuvat tammernovalaiset voivat myös tällä tavalla saada tietoa hallituksen päätöksistä. Sihteeri lisää aina uuden hyväksytyn pöytäkirjan edellisten seuraksi. Kaikki pöytäkirjat ovat aikajärjestyksessä kokouksissakin selattavissa.

Hyvät tammernovalaiset! Seuratkaa verkkosivujemme sisältöä ja erityisesti sen ajankohtasta-palstaa. Antakaa vinkkejä sivuston kehittämiseksi. Ottamalla toiminnastamme ja tapahtumistamme kuvia autatte merkittävästi verkkosivujen kehittämisessä omaa toimintaamme kuvaavaksi.

Olkaa hyvät, toivottavasti nautitte näistä sivuista! Tästä sivuston sisällön kehittäminen vasta pääsee käyntiin!

Toukokuun 11 päivänä 2019

Silja Minkkinen-Poikolainen, Tammer Novan presidentti 2018-2019