Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
24.03.2020
17:15 - 18:30

Tervetuloa Tammer Novan ensimmäiseen virtuaaliviikkokokoukseen ensi tiistaina 24.3 klo 17.15 – 18.30.

Kokouksen aiheena on Virtuaaliviikkokokoukset ja Teams-sovelluksen käyttö, keskustellaan myös ajankohtaisesta koronatilanteesta ja sen vaikutuksista. Voisimmeko rotareina tarjoata apuamme tässä tilanteessa? Voisiko Tammer Nova klubina tehdä jotakin?

Asenna Teams-sovellus täältä: https://products.office.com/fi-fi/microsoft-teams/download-app Huom. Sinun ei tarvitse kirjautua sovellukseen lainkaan. Pelkkä asennus riittää. Kokoukseen on mahdollista osallistua suoraan alla olevasta linkistä (“Liity kokoukseen” / “Join Microsoft Teams meeting”). Jos olet asentanut Teams-sovelluksen, niin sinulta kysytään haluatko liittyä kokoukseen sitä käyttäen. Vastaa kyllä. Jos et ole asentanut Teams-sovellusta, niin kokoukseen on mahdollista osallistua myös nettiselaimella. Sovellus kuitenkin toimii paremmin, joten sen käyttö on suositeltavaa. Liittymsilinkin saat sähköpostissa presidentiltä.