Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
23.11.2022

Klubi-ilta Tarja Inkovaaran kodissa

Keskustelemme Tarjan luona Rotarysäätiöstä, Tammer Novan säätiölahjoituksista ja niiden suuntaamisen kohteista. Halukkaat voivat myös opetella henkilökohtaista lahjoittamista suoraan Rotarysäätiöille. Lahjoittaessasi et tarvitse My Rotary -tunnuksia. Lahjoittaminen on aina vapaaehtoista. Lahjoitus Rotarysäätiöille ystävän nimissä on myös hyvä aineeton lahja ystävälle annettavaksi.

Keskustelemme myös Rotaryn palveluprojekteista, joihin voi tutustua rotary.org -sivustolla. Rotary Show Cases tuo nähtävillesi päättyneitä projekteja, käynnissä olevia lisärahoitusta etsiviä projekteja ja idea-asteella olevia projekteja, joihin etsitään partnereita. Myös muita kanavia pitkin tulee toiveita projekteihin osallistumisesta.

Ilta sisältää hieman oppimista, mutta ennen kaikkea keskustelua ja yhdessäoloa. Pienimuotoisen tarjoilun vuoksi ennakkoilmoittautumiset mahdollisine lisätietoineen viimeistään tiistaina 22.11. sähköpostitse osoitteella tarja.inkovaara (at) hotmail.com  Varauduthan maksamaan vieraanvaraisen emäntämme tarjoilusta normaalin viikkoaterian verran.

Tarjan osoitetiedot saat viikkokirjeessä.