Kartta latautuu...

29.11.2023

Tapahtumapaikka
Tampereen Suomalainen Klubi

Miten tässä ajassa tuemme mielenterveyttä?
Aiheesta alustaa lääketieteen tohtori, lastenpsykiatrian erikoislääkäri, vaativan tason perhepsykoterapeutti ja lastenpsykiatrian dosentti, ylilääkäri Kaija Puura Tammer Nova rotaryklubin tapaamisessa 29.11.2023 klo 17.30-18.30 Tampereen Suomalaisella Klubilla.
Aivotutkijoiden mukaan ihmisaivot on ohjelmoitu aivan erilaiseen ympäristöön kuin mitä nykyinen teknistynyt ja nopeasti muuttuva maailmamme on. Kuluvan vuosikymmenen aikana kaikkialla maailmassa niin isot kuin pienetkin ihmiset ovat joutuneet kohtaamaan lukuisia ahdistusta aiheuttavia tekijöitä. Yhä useammat ihmiset ja perheet kamppailevat taloudellisten haasteiden kanssa. Älylaitteiden jatkuva käyttö kuormittaa ja altistaa mielenterveyden häiriöille niin lapsia, nuoria kuin aikuisiakin.
Alustuksessaan Kaija Puura käy läpi mitä voimme tehdä itsemme ja toisten mielenterveyden hyväksi.
os haluat aterioida (maksullinen keittoateria) tule paikalle jo klo 17, ja ilmoita asiasta viimeistään maanantaina 27.11.

Professori, ylilääkäri Kaija Puura