Kartta latautuu...

24.10.2019

Tapahtumapaikka
Finlaysonin Palatsi

Tammer Novan jo perinteinen End Polio hyväntekeväisyysillallinen järjestetään torstaina 24.10.2019 maailman poliopäivänä ravintola Finlaysonin Palatsissa Tampereella.

Tapahtumalla keräämme varoja rotarien maailmanlaajuiseen polion vastaiseen työhön.

Illan ohjelmassa on luvassa juhlava illallinen, puheenvuoroja teeman ympäriltä, musiikkia ja hauskaa yhdessäoloa unohtamatta. Illan kruunaavat The Grannies ja hyväntekeväisyysarpajaiset.

Kaikki rotarit ja rotaryn ystävät sydämellisesti tervetuloa!

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: tammernova@outlook.com (kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös mahdollisista ruoka-aineallergioista yms.). Maksa illalliskortti 50 euroa (sis.illallisen ja alkumaljan) Tammer Novan tilille FI94 1554 3000 1007 45, viite: 1300. Tilaisuuden pukukoodina on tumma puku.

Tapahtumakutsu täällä (pdf) sekä Facebookissa.