Rotaryrattaan sanotaan pyörivän ja se merkkinä klubien hallitus uudistuu joka vuosi. Näin klubi saa aina uutta ja tuoretta intoa uusien virkailijoidensa ja johtajiensa muodossa. Uusi toimintakausi 2019-2020 alkaa 1.7.2019 uuden presidentin, Asko Peuraniemen johdolla ja uudelle tavalla, yhdessä Rovaniemi-Napapiirin Rotaryklubin kanssa!

Omasta puolestani kiitän jäseniä ja hallitusta kuluneesta rotaryvuodesta! Jatkan hallituksessa edellisenä presidenttinä, kuten tapa on, ja omalle kohdalleni on sattunut myös kunnia toimia alueemme apulaiskuvernöörinä eli AG:nä parin seuraavan rotaryvuoden ajan. Niinpä tulen ihan ”viran puolesta” olemaan kyllä yhteyksissä myös kaikkiin Rovaniemen rotaryklubeihin.

Nyt hyvää kesää, levätkäähän kunnolla, jotta pääsemme virkeinä elokuussa uuden rotarybuoden palveluprojektien ja muun toiminnan kimppuun!

Ville-Pekka Jokela, presidentti 2018-2019