Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
14.05.2022

Hotel Santa Claus

Tervetuloa tanssimaan hyvän asian puolesta! Hyväntekeväisyystanssiaiset Rovaniemi Big Bandin tahdittamana.
Tanssiaisten tuotto suunnataan nuorten ennaltaehkäisevään turvallisuustyöhön Lapissa.
Lauantaina 14.5.2022
Klo 18.00-22.00, (ovet auki klo. 17.30)
Hotelli Santa Claus, Rovaniemi
Liput: 45€/kpl tai 2kpl 80€. Lippu sisältää tervetuliaisjuoman.
Lippujen myynti alkaa 20.4.2022 ja lipun voi lunastaa Hotelli Santa Claus Rovaniemen vastaanotosta.
Pukukoodi on keväisen rento.
Tanssiaisten aikana on mahdollista ostaa pientä purtavaa ja juotavaa.
mm. Tapas-lautanen ja lasi kuohuviiniä hintaan 17€
Majoitus:
Hotelli Santa Claus tarjoaa hotelliyöpakettia tapahtuma-ajalle.
Tarjoamme kyseisen tapahtuman viikonlopuksi hotellimajoitusta standard – luokan huoneessa seuraavin hinnoin:
1hh / 94EUR / yö
2hh / 100EUR / yö
muut huoneluokat yleisen saatavuuden ja hintojen mukaisesti
Varauksen yhteydessä tulee mainita hyväntekeväisyystanssiaiset tai vaihtoehtoisesti 1032751.
Majoitusvaraukset tehdään joko lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info.rovaniemi@santashotels.fi tai soittamalla numeroon 0400 102 220
Hotelli lahjoittaa tapahtuman majoitussummasta ja ravintolan myyntikuluista hyväntekeväisyyskohteeseen.
Myös Lapin poliisilaitos on sitoutunut ennalta estävän turvallisuustyön edistämiseen Lapissa. Nyt ja tulevalla hyvinvointialueella haluamme tehdä yhteistyötä etenkin nuorten parissa. Viranomaistoimijoiden rooli usein kompleksisten ongelmien osalla ei kuitenkaan yksin riitä vaan nuoret kaipaavat monenlaista tukea.
Tanssiaiset, jonka tuotto menee suoraan nuorten tarpeisiin, on loistava esimerkki hyvästä ja konkreettisesta toiminnasta. Poliisi toivoo, että järjestöt ja elinkeino ryhtyisivät suunnittelemaan, mitä he voisivat tehdä syrjäytymisvaarassa olevan lappilaisen nuoren hyväksi. Hyvinvoiva nuori on tavoite, johon kannattaa satsata.
Tanssiaiset järjestetään yhteistyössä Rovaniemen Rotaryklubi, Rovaniemen Santa Claus Rotaryklubi, Rovaniemen RotarAct klubi, Poliisi, Rovaniemi Big Band ja Santa Claus Hotel Rovaniemi.