Kartta latautuu...

12.09.2023

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Nuorisovaihtoasiahenkilö veli Jari Nykänen kertoi 7. viikkokokouksessamme Rotaryn nuorisovaihdosta ja esitteli nuorisvaihtotiimimme toimintaa. Rovaniemen Rotaryklubi valmistautuu lähettämään vaihto-opiskelijan maailmalle kaudelle 2024-2025.

Vaihto-opiskelijamme Maija-Liisa Kuusimäki toi kokoukseemme terveiset omasta vuosivaihdostaan. Maija-Liisa piti hienon esitelmän ja näytti samalla ottamiaan valokuvia vaihtarivuodestaan Kolumbiassa. Tämän jälkeen Maija-Liisa luovutti SantaFe de Bogota rotaryklubin viirin ja Rovaniemen Rotaryklubi luovutti puolestaan viirinsä Maija-Liisalle edellisen presidentin veli Kenneth Karlssonin toimesta.

Lisää Maija-Liisan kuvia vaihto-opiskelijavuodesta on www-sivuillamme.

Maija-Liisa Kuusimäen kuvia vaihto-opiskeluvuodesta Kolumbiasta.

Vaihto-opiskelijamme Maija-Liisa Kuusimäki toi viirin Kolumbiasta SantaFe de Bogota rotaryklubilta.

Nuorisovaihtoasiamies veli Jari Nykänen esitelmöi nuorisovaihdosta.

Nuorisovaihtoasiahenkilö veli Jari Nykänen esitelmöi nuorisovaihdosta ja esittelee nuorisovaihtotiimimme toimintaa.