Rovaniemen Rotaryklubin viikkokous Revontulilaavulla.

Mitä teemme

Rovaniemen Rotaryklubi on hyvään ikään ehtinyt palvelujärjestö. Sen toiminnan perustan muodostavat aktiiviset jäsenet. Klubin toiminnan rungon muodostavat tiistaiset viikkokokoukset. Yllä olevassa kuvassa viikkokokous pidettiin Rovaniemen klubien yhdessä rakentamalla ja vuonna 2022 Rovaniemen kaupunkikeskustateoksi valitulla Revontulilaavulla.

Revontulilaavu tuhoutui keväällä 2022, mutta se on nousemassa Rovaniemen klubien yhteishankkeena uudelleen sijoilleen syksyllä 2023. Suosittu käyntikohde on taas pian kaupunkilaisten ilona!

Erilaisten tempausten avulla palvelemme paikallista yhteisöä ja meidät voit tavata vaikkapa Rovaniemen Wanhoilla Markkinoilla rotarirulettia pyörittämästä. Olemme aktiivisesti mukana myös Rotarien kansainvälisessä toiminnassa kuten poliokeräyksessä ja nuorisovaihtotoiminnassa.

Nuorisovaihdossa lähetämme joka toinen vuosi lappilaisen nuoren maailmalle ja otamme vastaan nuoren maailmalta tutustumaan suomalaiseen elämäntapaan. Tule mukaan hyvään porukkaan!