Kartta latautuu...

30.01.2024

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubi kokoontui 25. viikkokokoukseen tänään Hotel Santa Clausiin.
Rotarit pitävät esitelmiä ammatillisista tai ajankohtaisista aiheista ja myös klubin toiminnalliset komiteat ovat aika ajoin aiheena.
Tämän viikon esitelmän pitäjänä oli jäsenyys ja julkisuuskomitean puheenjohtaja veli Asko Kivilahti. Veli Asko esitteli ScoreCard perustaisen tavoitteellisen ja helposti seurattavan tulosseurannan mallin sekä presidentti Manu Pajuluoma kertoi miten somenäkyvyys on kehittynyt postausten lukumäärän kasvun myötä ja kiitos myös aktiivisten seuraajien.
Vierailijana tällä viikolla kokouksessa oli Arktisen keskuksen tutkija ja Lauri -talojen yrittäjä Lukas. Kokouksissamme vierailee henkilöitä tutustumassa Rotary -toimintaan ja parin viikon takaisen omaelämänkerrallisen esitelmän pitäjä Victoria otti aikanaan suoraan yhteyttä presidenttiimme ja kävi tutustumassa toimintaan ja on siitä asti ollut arvokas lisä hyväntekeväisyysklubissamme.
jäsenyys- ja julkisuuskomitean puheenjohtaja veli Asko Kivilahti.

Jäsenyys- ja julkisuuskomitean puheenjohtaja veli Asko Kivilahti.