Kartta latautuu...

16.01.2024

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Rovaniemen Rotaryklubi kokoontui 23. viikkokoukseen Hotel Santa Clausiin. Rotarit pitävät esitelmiä ammatillisista tai ajankohtaisista aiheista ja myös henkilökohtaiset uratarinat ovat aika ajoin aiheena. Tämän viikon esitelmän pitäjänä oli sisar Victoria Mlakar ja aiheena hänen uratarinansa. Sisar Viktoria on energinen moniosaaja, joka säteilee ideoita ja hyväntuulisuutta. Hän on opiskellut synnyinmaassaan Itävallassa taidealan korkeakoulututkinnon ja myös taiteen maisteritutkinnon Lapin Yliopistossa kotiuduttuaan Lappiin, Napapiirille. Urheilullisten harrastusten lisäksi hänellä on usean alan opettajapätevyydet sekä pitkä kokemus ravintola-alalta. Hän haluaa tehdä maailmasta paremman kaikille ja toteuttaa tätä ajatusta ammatissaan palvelumuotoilijana ja valotaiteilijana sekä osallistumalla aktiivisesti Rotary toimintaan. Tulevasta hän mainitsi harrastusvalinoiman laajennuksen myös mehiläisten hoitoon.
Sisko Victoria Mlakar

Sisar Victoria Mlakar pitämässä Ego-esitelmää