Yhteiset projektit

Save The Baltic Sea – Itämeri

Osallistumme piirimme yhteiseen Itämeri – Save the Baltic Sea -tapahtumaan sponsorina. Save the Baltic Sea on tapahtuma, jossa Suomen rotarit kertovat  Hampurissa kansainvälisille rotareille Itämeren tilanteesta. Tavoitteena on ottaa ensimmäinen askel kohti rotareiden yhteistä Itämeri-verkostoa, sillä Itämeri ja puhtaat lähivedet ovat ihan kaikille Itämeren ympärillä ratkaisevat monessa suhteessa.

Seuraa toimintaamme. Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme näihin yhteisiin tapahtumiin näillä sivuilla ja sosiaalisen median kanavissamme.

Silakkasoutu – Save the Baltic Sea
Lue lisää tapahtumista sivulta myös piirimme sivuilta

Matkalippu Tulevaisuuteen

Matkalippu Tulevaisuuteen on rotarien konsepti koululaisille

Ammattipalvelu on yksi Rotaryn palveluväylästä, josta taas ’Matkalippu tulevaisuuteen’ –hyvän käytöksen kampanja on yksi palvelumuoto.Projektin tarkoitus on kannustaa nuoria hyvään käytökseen ja huomioimaan toiset ihmiset, terveeseen itsetuntoon, sopeutumiseen sekä korostaa työn tekemisen merkitystä, ja ohjata oikealle elämänuralle.

Rc Reach Salo ottaa ensi askeleitaan koululaisille suunnatussa paikallisessa hankkeessa. Lisätietoa tulossa myöhemmin.

Esimerkkiä projektista Eurajoen rotaryklubilta  https://rotary.fi/eurajoenrotaryklubi/mita-teemme/projektit/

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kahvila Muffiina
Mariankatu 18, 24100 Salo

Aika:
Kokous joka toinen maanantai (pariton viikko) klo 18-19. Ota yhteyttä jos haluat tulla paikan päälle kokoukseen! Otamme sinut mielellämme mukaan!

Ei tapahtumia