Kokouspaikka: Ravintola Nyyrikki
Pohjolankatu 2
puh. 09-7572299

Kokousaika: maanantai klo 17.00 (myös kesällä)

Haluatko mukaan rotarytoimintaan? Kiinnostaako jonkin kokouksemme esityksen aihe? Ole yhteydessä klubimme presidenttiin Petri Jokiseen ja tule tutustumaan toimintamme.

Paul Harris perusti Rotaryjärjestön Chicagossa USA:ssa vuonna 1905. Järjestö toimii tällä hetkellä 162 maassa. Rotareita on noin 1,2 miljoonaa. Klubeja on lähes 30000.Pohjois-Helsingin Rotaryklubi on perustettu v. 1962 ja hyväksytty Rotary Internationalin jäseneksi 20.6.1962.

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa.

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin.