Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary International President Gordon R. McInally 2023 – 2024 on valinnut teemakseen ”Create Hope in the World”.

Pohjois-Helsingin Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen sekä jäsenkunnan kasvattamiseen. Olemme tehneet toimintaamme näkyvämmäksi mm. verkkosivujen uusimisen kautta ja jatkamme näkyvyytemme kasvattamista.

Klubin toiminta perustuu miellyttävään, mukavaan yhteiseloon tapaamisissa ja tilaisuuksissa. Haluamme tätä kautta saada lisää tietoa mielenkiintoisista ja ajankohtaisista asioista. Meille on tärkeätä, että myös puolisomme ja muut perheenjäsenemme ovat osa meitä. Yhteistyössä erilaisten intressitahojen, naapuriklubien, yritysten jne. kanssa haluamme tuottaa kaikille jotain lisää itse kunkin elämään.

Ystävyys – veljeys – tasa-arvo – yhteisöllisyys – keskinäinen kanssakäyminen – toisten kuuleminen. Siinä arvomme, kiteytettynä.