Poimintoja Rotary Norden Nro 6, 2020 suomenkielisistä artikkeleista:

• Yhteistyöllä hyvää ympäristötyötä, Silakkasoutu on kerännyt vuosien varrella 68 000 euroa vesien suojelun hyväksi. Rotaryklubit yhteistyössä vesiensuojeluyhdistyksen kanssa.
  • Kentälle jääneiden sotavainajien hakeminen takaisin kotimaan suinattuun maahan. Artikkelin mukaan Raahesta ja Pattijoelta toimintaan osallistuvat Raimo Lehtimäki, Keijo Haka-Risku, Kimmo Haka-Risku, Väinö Lehtola, Timo Mattila, Jorma Iivonen ja Johan Lauronen
  • Piiri 1420 on koostanut videosarjan polion hävittämisestä. Videoissa käsitellään polion historiaa, nykyistä tilannetta ja sitä miksi on yhä tärkeää taistella sen hävittämisen puolesta. Lue videota käsittelevä artikkeli.
  • Norpalle turvallisten katiskoiden tekeminen osana ”Kestävä Saimaa” ajatusta.

Myös vaihto-oppilaiden joukkue osallistuu vuosittain järjestettävään Silakkasoutuun.