Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
02.04.2024

Tapiola Garden

Tervetuloa tutustumaan ilmastomuutoksen nykytilaan ja hakemaan oppeja klubimme ilmastotyöhön.

Tilaisuudessa keskitymme ilmastonmuutoksen nykytilaan, ja siihen, miten eri toimijat pyrkivät vähentämään ilmastolle haitallisia päästöjä ja hillitsemään ilmastonmuutosta. Katsomme kaksi piirin webinaarissa esitettyä asiantuntijapuheenvuoroa ja keskustelemme myös siitä, miten rotaryklubimme voi omalla toiminnallaan vaikuttaa positiivisesti ilmastonmuutoksen hillitsemiseen.

Tilaisuuden sisältö:

• Vihreä energiasiirtymä keskeisessä roolissa ilmastonmuutoksen hillitsemisessä, professori Peter Lund, Aalto-yliopisto
  • Kulutuksen ilmastovaikutukset, kehittämispäällikkö Ari Nissinen, Suomen ympäristökeskus ja ympäristöpolitiikan dosentti, Helsingin yliopisto
  • Keskustelu: Miten klubimme voi vaikuttaa positiivisesti ilmastomuutoksen hillitsemiseen?