Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
16.01.2023 - 24.01.2023
12:00 - 13:00

16.01.2023 klo 12:00 on viikkokokous etäkokouksena. Esitelmän ”Vähittäiskaupasta markkinointimedia – case Doohlabs” pitää jäsenemme Juhani Strömberg.

Luoteis-Helsingin TEAMS  viikkokokous 16.1.2023 klo 12.00

Doohlabs 20230116

Läsnä 11 klubin jäsentä

Presidentti Pentti Flink avasi kokouksen

Klubiveli Juhani Strömberg piti esityksen “Vähittäiskaupasta markkinointimedia – case Doohlabs.”  Hänen esityksensä ohessa liitteenä.

• Doohlabs on Suomalainen Start-up yritys, jonka liikeideana on vähittäiskaupan sisällä tapahtuva tuotemarkkinointi
  • vähittäiskauppa ottamassa  markkinointiroolia hyllyjen päädyissä sijaitsevien näyttöpäätteiden avulla
  • kaupalla hyvä tuntemus asiakkaittensa käyttäytymisestä – mm. käyntiajoista, tuotepreferensseistä ja sijoittaa viestintänsä sen mukaisesti.
  • kaupan markkinointiviestintä on valtava business ja näyttöviestintämarkkinointi on tavoittelemassa noin 8% tästä markkinasta

Esityksen jälkeen käytiin keskustelua mm. ylikuluttamisesta, ympäristöongelmista ja näiden merkityksen huomioimista markkinoinnissa

Tulevien kokousten esitelmäaiheita:
25.01 keskiviikkona takkailta – White Lady klo 17:00, Irmeli Viherluoto-Lindström, aiheesta Rotarysäätiö Hallitus kokoontuu tämän jälkeen. (maanantaina 23.1. ei kokousta)
30.1. ”Ajankohtaista Suomen eläkejärjestelmästä” (Eläkeläisten näkökulmasta katsottuna) (Teams-kokous) Kimmo Kontio, Eläketurvakeskus.
6.2. ”Kiinan talous tänään” (Teams-kokous) Riikka Nuutilainen, Senior Economist, Suomen Pankki (BOFIT)

Click here to join the meeting
Meeting ID: 383 649 031 108 Passcode: cNLrLj

Download Teams | Join on the web