Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
16.05.2022 - 20.06.2022
12:00

Viikkokokouksessa 16.5 kokoonnutaan tutkimaan mahdollista kirsikkapuiston paikkaa. Paikka tarkentuu myöhemmin.

16.5. oli klubistamme 4 jäsentä paikalla Tilkan torilla katsastamassa Haagan puron uusia suunnitelmia, jossa nykyinen pato puretaan ja puron uomaa sen laskiessa mereen muutetaan ja jolloin myös koko puisto tältä osin tullaan uusimaan. Tavoitteemme oli katsastaa paikka ja todeta, että paikka olisi mitä parhain tarjoamiemme 20 kirsikkapuun sijoittamiselle uusitulle puistonosalle, johon kaupunki on jo suunnitellut 17 uutta puuta. Pyrimme (Matti E ja hallitus) olemaan yhteydessä Helsingin kaupungin ko. projektista vastaaviin virkamiehiin ja johtajaan, jotta tästä puistonosasta voisi tulla hieno kirsikkapuisto ja samalla sulka hattuun Luoteis-Helsingin Rotaryklubille.